زیباترین متن های ناب عارفانه و احساسی کوتاه
سوی دیار عاشقان♥

جملات و متن های عارفانه عاشقانه

 

عشق مانند باد است
نمی توانی آن را ببینی اما می توانی حسش کنی

******

نمی یابم تو را در دل، نه در عالم نه در گیتی
کجا جویم تو را آخر، من حیران نمی دانم
“عراقی”

******

همه میگن عشق یعنی
دوست داشتن ..
اما
من میگم عشق یعنی
یکی مثل تو داشتن

******

تو یِجایی تو قَـ♥️ـلبَم داریـ
کِه هیچکَس نمی تونِه داشته باشِه

******

تو قَشَنگ تَرین دَلیل واسه تُند زَدَن قَلبِ مَنی

******

من همه درد خودم را به تو گفتم جانا!
این که درمان بکنی یا نکنی؛…مختاری!
“محمد علی بهمنی”

******

می توانم دنیا را یک دستی فتح کنم
به شرطی که دست دیگرم را تو گرفته باشی

******

متن عارفانه کوتاه و زیبا

کف بینی نکن
دستی که به سویت دراز شده
طالعش تویی

******

هرچه لباس می پوشم
افاقه نمی کند …
نبودنت کنارم
زمستان سختی است …

******

جملات عاشقانه و عارفانه کوتاه

هر چه دلم را خالی می کنم
باز پر می شود از
تو ….. !
چه برکتی دارد
دوست داشتنت …

******

من، خدا را
در قلب کسانی دیدم
که بی هیچ توقعی، مهربان اند
“شیخ بهایی”

******

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم

******

متن های عارفانه و عاشقانه زیبامتن های عارفانه و عاشقانه زیبا

گر هزاران دام باشد در قدم
چون تو با مایی نباشد هیچ غم!
“مولانا”

******

اگه نهایت دوست داشتن در قطره ی باران است
من دریا را تقدیمت میکنم

******

چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی
کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود
انتظــارت را میـکشـــــد
چــه شیــــــرین اســـــت
طعــم پیامکی کــه میگـــوید :
” کجایـی” …..؟

******

غیر عشق رخ دل دار غلط بود غلط
هرچه کردیم جز این کار غلط بود غلط
هر چه گفتیم و شنیدیم خطا بود خطا
جز حدیث لب دل دار غلط بود غلط …
“فیض کاشانی”

******

داشتن یکی مث طُ یعنی زندگی

******

جسارتا
دوستت دارم !
لطفا به دل بگیر …

******

کوتاه می گویم دوستت دارم
اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم …

******

فاصله گرچه دست های ما را از هم جدا کرد
ولی خوشحالم که جرات ندارد به دل های مان نزدیک شود

******

ای جان جان جانم تو جان جان جانی
بیرون ز جان جان چیست آنی و بیش از آنی ‌
“عطار”

******

ما با دلمان هنوز مشکل داریم
صد سنگ بزرگ در مقابل داریم
معشوق خودش می بُرد و می دوزد
انگار نه انگار که ما دل داریم !

******

چه خوش خیال است
فاصله را می گویم
به خیالش تو را از من دور کرده
نمی داند جای تو امن است
اینجا در میان دل من

******

عشق جمال جانان، دریای آتشین است
گر عاشقی، بسوزی، زیرا که راه این است
“عطار”

******

نگارا از وصال خود مرا تا کی جدا داری؟

******

دُنیآ روُ نِمیدونَم،وَلی مَنْ دوُرِ توُ میگردَم

******

جمله های ناب عارفانه

مادر بزرگ می گفت: “درست می شود”
و همیشه بعدش نگاه می کرد به آسمان و
می خندید
حتم دارم چیزهایی درباره خدا می دانست
که ما بی خبر بودیم!

******

چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است
شرم دارم که شکایت کنم از تنهایی خویش

******

صبح‌ ها بهترند
وقتی که اول با خدا حرف بزنی …

******

به راه این امید پیچ در پیچ
مرا لطف تو می‌باید، دگر هیچ
“وحشی بافقی”

******

براى یک شروع تازه با خدا
هرگز دیر نیست

******

نمی دانم که دردم را سبب چیست؟
همی دانم که درمانم تویی بس
“اوحدی مراغه ای”

******

آنچنان جای گرفتی تو به چشم و دل من
که به خوبان دو عالم نظری نیست مرا …!

******

نگارا، از وصال خویش ما را شادمان گردان
اگر چه منصب وصل تو بیش از حد ما باشد
“اوحدی”

******

شاد باش
نه یک روز ‌‌که همیشه …
بگذار آوازه ی شاد بودنت چنان بپیچد
که پشیمان شوند
آنان که بر سر غمگین کردنت
شرط بسته اند …

******

آدم های بزرگ عظمت دیگران را می بینند
آدم های متوسط به دنبال عظمت خود هستند
آدم های کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران می بیند

******

اندیشیدن به پایان هر چیز
شیرینی حضورش را تلخ می کند
بگذار پایان تو را غافل گیر کند درست مانند آغاز

******

همه چیز را فروختم جز آن صندلی
که جای تو بود
پیش خود گفتم :
شاید آن روز که برگشتی
خسته باشی …

******

وقتی مردم از کسی تعریف می کنند
کمتر کسی باور می کند
ولی وقتی که از کسی بدگویی می کنند
همه باورشان می شود

******

اس ام اس عارفانه و فلسفیاس ام اس عارفانه و فلسفی

ﺻﺪﺍﻗﺖ، ﯾﮏ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﺳﺖ
ﺁﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺍﺭﺯﺍﻥ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ

******

در هر چیز
می توان عشق را حس کرد
وقتی دریا ماهی را در آغوش می گیرد،
زمین جوانه های کوچک را می بوسد،
و برگ های بلند ذرت، دانه دانه محبت را بغل می کنند!
در هر چیز…
می توان عشق را حس کرد و “خدا” را!

******

می دانی بهترین چیز در این دنیا چیست؟
همسر تو بودن

******

تو بهترین سال هایِ زندگی مون؛
منتظرِ اومدن بهترین سال هایِ زندگی مون هستیم !

******

خدایا …
اونایی که دوستشون داریم برامون حفظ کن

******

هر چه مغرورتر باشی
تشنه ترند برای با تو بودن
و هرچه دست نیافتنی باشی
بیشتر به دنبالت می آیند؛
امان از روزی که غروری نداشته باشی
و بی ریا به آنها محبت کنی
آن وقت تو را هیچ وقت نمی بینند؛
سادهـ از کنارت عبور می کنند …

******

بهترین و زیباترین چیزها در جهان قابل دیدن یا حتی لمس کردن نیستند، آن ها باید با قلب احساس شوند

******

سه جمله برای دستیابی به موفقیت
بیشتر از دیگران بدان
بیشتر از دیگران کار کن
کمتر از دیگران توقع داشته باش

******

باید از عشق بسازم غزلی قابل تو
غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو
دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد
سبز باشی و دلت خانه پاییز مباد

******

شجاعت یعنی بترس،
بلرز ،
اما قدم اول را بردار …
مام موفقیت های زندگی،
پشت همین قدم اول است …

******

وقتی حرف راست میزنید
فقط انسان هایی از دست تان عصبانی می شوند
که تمام زندگی شان بر دروغ استوار است

******

زندگی شما حاصل انتخابهای شماست!
اگر زندگی تان را دوست ندارید
زمان آن است که شروع به انتخاب های بهتری نمایید

******

از بزرگی پرسیدم خیلی سخت میگذرد چه باید کرد؟
گفت خودت که می گویی سخت می گذرد
سخت که نمی ماند پس خدا را سپاس که می گذرد و نمی ماند

******

انسان ها در دو صورت چهره ی واقعی خودشان را نشان می دهند
اول آن که بدانند کامل به خواسته هایشان رسیده اند
یا این که بدانند هرگز به خواسته هایشان نمی رسند

******

یه چیزایی ذاتیه مثل شعور نمیشه واسه کسی خریدش

******

اگر می خواهی خوشبخت باشی برای خوشبختی دیگران بکوش
زیرا آن شادی که ما به دیگران می دهیم به دل ما بر می گردد


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب